Home

Page 17
Page 17
background image

Использование текстур 

Использование текстур 

(пример часть 2)

// set texture parameters

tex.addressMode[0] = cudaAddressModeWrap;
tex.addressMode[1] = cudaAddressModeWrap;

p

tex.filterMode = cudaFilterModeLinear;
tex.normalized = 

true

;    

// access with normalized texture coordinates

// Bind the array to the texture

//

y

CUDA_SAFE_CALL( cudaBindTextureToArray( tex, cu_array, channelDesc));

dim3 

dimBlock(8, 8, 1);

dim3

dimGrid(width / dimBlock.x, height / dimBlock.y, 1);

dim3

dimGrid(width / dimBlock.x, height / dimBlock.y, 1);

// warmup

transformKernel

<<<

dimGrid, dimBlock, 0 

>>>

( d_data, width, height, angle);

CUDA_SAFE_CALL( cudaThreadSynchronize() );

// execute the kernel

transformKernel

<<<

dimGrid  dimBlock  0 

>>>

( d data  width  height  angle);

transformKernel

<<<

dimGrid, dimBlock, 0 

>>>

( d_data, width, height, angle);


Copyright © 2021 Файлообменник files.d-lan.dp.ua

Использование любых материалов сайта возможно только с разрешения автора.